Микроэкономика фирмы

: Литература по курсу
Национальный исследовательский университет "Высшая Школа Экономики"
Опубликован: 10.08.2007 | Доступ: свободный | Студентов: 3309 / 222 | Оценка: 4.07 / 3.76 | Длительность: 20:47:00
ISBN: 978-5-9556-0107-6
Специальности: Экономист
  • 1.
    Фирма, рынок и право
  • 2.
    Экономика, организация и менеджмент
  • 3.
    От предприятия к фирме: заметки по теории предприятия переходного периода
  • 4.
    Изменение форм собственности и структуры промышленных предприятий
  • 5.
    Государственные предприятия в переходный период: изменение организационно-хозяйственных структур
  • 6.
    Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности
  • 7.
    A Behavioural Theory of the Firm
  • 8.
    The costs and benefits of ownership
  • 9.
    Firms, contracts and financial structure
  • 10.
    Property rights and the nature of the firm
  • 11.
    Theories of the firm
  • 12.
    Thinking about management: implications of organizational debates for practice
  • 13.
    Экономика, организация и менеджмент
  • 14.
    Теория организации промышленности
  • 15.
    Российский мотив - без прибыли
  • 16.
    Мотивация и поведение российских предприятий
  • 17.
    Искусство выживания российских предприятий
  • 18.
    Российские предприятия в переходной экономике: экономические проблемы и поведение
  • 19.
    Экономика для менеджеров
  • 20.
    A Behavioural Theory of the Firm, Prentice-Hall
  • 21.
    Separation of Ownership and Control
  • 22.
    Economics and business, the theory of the firm revisited: a Scottish perspective
  • 23.
    The Modern Corporation: Origins, Evolution, Attributes
  • 24.
    Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности
  • 25.
    Modern Industrial Organization
  • 26.
    Industrial Organization. A Strategic Approach
  • 27.
    Концентрация производства: условия, факторы, политика
  • 29.
    Анализ результатов слияний и поглощений зарубежных компаний, причины неудач и способы уменьшения риска сделок
  • 30.
    Predatory Pricing and the Acquisition Cost of Competitors
  • 31.
    A Dynamic Oligopoly with Collusion and Price Wars
  • 32.
    Learning Curve, Market Dominance, and Predatory Pricing
  • 33.
    Industrial Organization
  • 34.
    Managerial Economics
  • 35.
    Limit Pricing and Entry Under Incomplete Information: An Equilibrium Analysis
  • 36.
    New Developments on the Oligopoly Front
  • 37.
    A Primer on Foreclosure. Handbook of Industrial Organization, V. 3
  • 38.
    Sunk Costs and Market Structure
  • 39.
    Introduction to Microeconomics. 3d ed
  • 40.
    Employer Learning and Statistical Discrimination
  • 41.
    «We Control the Vertical»: Three Theories of the Firm
  • 42.
    Technological Activity and Employment in a Panel of UK Firms
  • 43.
    Multitask Principal-Agent Analyses: Incentive Contracts, Asset Ownership, and Job Design
  • 44.
    Risk Sharing, Sorting and Early Contracting
  • 45.
    Labor Unions and Wages: A Survey
  • 46.
    The theory of equalizing differences.In The Handbook of Labor Economics, V.I
  • 47.
    The Economics of Contracts
  • 48.
    Job Market Signaling
  • 49.
    Экономика, организация и менеджмент
  • 50.
    Методы организации производства. Японский и американский подходы
  • 51.
    Information, Incentives and Bargaining in the Japanese Economy
  • 52.
    Career Concerns of Mutual Fund Managers
  • 53.
    Work, Mobility and Participation: a comparative study of American and Japanese industry
  • 54.
    Managing Individual and Group Behavior in Organization
  • 55.
    Cognitive dissonance and utility maximization: a general framework
  • 56.
    Competitive advantage through people: unleashing the power of the work force
  • 57.
    The human equation: building profits by putting people first
  • 58.
    Motivation management
  • 59.
    Power and leadership in organizations
  • 60.
    Modern Industrial Organization
  • 61.
    Managerial Economics. Theory, Applications, and Cases
  • 62.
    Введение в Интернет. Учебное пособие в 9 частях, часть 8: Реклама в Интернет
  • 63.
    Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности
  • 64.
    Empirically Distinguishing Informative and Prestige Effects of Advertising
  • 65.
    Information Gatekeepers on the Internet and the Competitiveness of the Homogenious Product Market
  • 66.
    Marketing Research. Methodological Foundations
  • 67.
    Third Degree Price Discrimination in Oligopoly: All-Out Competition and Strategic Commitment
  • 68.
    Demand Analysis. Handbook of Econometrics, V. III, Edited by Z. Griliches and M.D. Intriligater
  • 69.
    Optimal Advertising and Optimal Quality
  • 70.
    Informative Advertising with Differentiated Products
  • 71.
    Quality Uncertainty and Informative Advertising
  • 72.
    A Practitioner's Guide to Estimation of Random Coefficients Logiс Models of Demand
  • 73.
    Modest Advertising Signals Strength
  • 74.
    Экономика, организация и менеджмент
  • 75.
    Managerial Economics in a Global Economy
  • 76.
    Инвестиции
  • 77.
    The effect of a firm's investment and financing decisions on the welfare of its security holders
  • 78.
    A Mean-variance theory of optimal capital structure and corporate dept capacity
  • 79.
    On the theory of optimal investment, dividends and growth in the firm
  • 80.
    Managerial Economics. Theory, Applications, and Cases
  • 81.
    The Cost of Capital, Corporate Finance and the Theory of Investment
  • 82.
    Financial Institutions and Management
  • 83.
    Capital structure equilibrium under market imperfections and incompletemess
  • 84.
    Международная экономика. Теория и политика
  • 85.
    Modern Industrial Organization
  • 86.
    Как не продешевить на международном рынке
  • 87.
    Инвестиции
  • 88.
    Antitrust goes global
  • 89.
    Multinational Enterprises and Economic Analysis
  • 91.
    Market structure and foreign trade
  • 92.
    Why do the free trade gain numbers differ so much
  • 93.
    Trade restrictions as facilitating practices
  • 94.
    Monopolistic competition in International Trade
  • 95.
    The Competitive Advantage of Nations
  • 96.
    Monopolistic competition with outside goods
  • 97.
    Теория организации промышленности
  • 98.
    Economics of Regulation and Antitrust
  • 99.
    Возможности и пределы рынка как механизма распределения ресурсов
  • 100.
    Альтернативные формы экономической организации в условиях естественной монополии. Бюро эконом. анализа
  • 101.
    Regulation and the Leverage of Local Market Power in the California Electricity Market
  • 102.
    Are Vertical Restraints Pro- or Anticompetitive? Lessons From Interstate Circuit
  • 103.
    The Antitrust Revolution, 3rd ed
  • 104.
    Theory of incentives in procurement and regulation
  • 105.
    Uncertain innovation and the persistence of monopoly
  • 106.
    Regulations and Markets
  • 107.
    Fifty Years of U.K. Competition Policy
  • 108.
    Competition Law and Economics
  • 109.
    Present at the Beginning of a New Era for Antitrust: Reflections on 1982-1983
  • 110.
    Управленческая экономика и стратегия бизнеса
  • 111.
    Managerial Economics. Theory, Applications, and Cases
  • 112.
    Основы маркетинга
  • 113.
    Социальное рыночное хозяйство. Теория и этика экономического порядка в России и Германии
  • 114.
    The A;P case: a study in applied economic theory
  • 115.
    Free Entry and Social Inefficiency in Radio Broadcasting
  • 116.
    Marketing Classics. A selection of influential articles
  • 117.
    Quacks, Lemons, and Licensing: A Theory of Minimum Quality Standards
  • 118.
    Enviromental Policy in a Green Market
  • 119.
    Private Information, Strategic Behaviour, and Efficiency in Cournot Markets
  • 121.
    Экономическая мысль в ретроспективе
  • 122.
    Экономические институты капитализма
  • 123.
    Lecture on The Nature of the Firm. Journal of Law
  • 124.
    The Nature of the Firm
  • 125.
    Property Rights and the Nature of the Firm
  • 126.
    Sunk Costs and Market Structure
  • 127.
    The Firm as a Nexus of Treaties
Михаил Агапитов
Михаил Агапитов

Не могу найти  требования по оформлению выпускной контрольной работы по курсу профессиональной переподготовки "Менеджмент предприятия"

Подобед Александр
Подобед Александр

Я нажал кнопку "начать курс" и почти его уже закончил, но для получения диплома на бумаге, нужно его же оплатить? Как оплатить?